Cel mai bun televizor te asteapta sa-l cumperi!

Cel mai bun televizor 2017: am cercetat, am studiat si iata ca am finalizat o lista cu cele mai bune televizoare pe care le poti cumpara acum.

Daca nu stii la ce sa fii atent cand cumperi un televizor nou, citeste ghidul nostru aici.

In Topul Nostru am luat in considerare raportul calitate-pret, rezolutia 4K Ultra HD, calitatea materialelor, rata de refresh, porturi HDMI, tehnologie LED sau OLED si capabilitatea de fi smart si de asemenea, cum se conecteaza la alte device-uri.

Televizor LED Smart LG, 108 cm, 43UJ620V, 4K Ultra HD

Un televizor excelent, review-urile arata ca oamenii sunt uimiti de calitatea produsului la un pret atat de avantajos. Vine cu tehnologia Active HDR – ceea ce e un plus, detaliile cu culoare fiind pline de acuratete, vibranta si claritate.

Functii importante:

  • Panoul IPS 4K
  • Active HDR
  • Unghi Larg de Vizualizare
  • Amplificator de contrast pentru vizionare HDR
  • Conversie a rezolutiei la calitate 4K
  • Acces usor la aplicatii precum Netflix, Youtube
  • webOS 3.5

Televizor Smart Android LED Sony Bravia 55XD7005, 4K Ultra HD

Un televizor care prin procesarea X-Reality PRO 4K si intervalul dinamic HDR, te face sa redescoperi fiecare detaliu din imagine. Cu un design cu profil subtire, se poate plasa oriunde.

Functii importante:

  • HDR 4K – Interval dinamic ridicat
  • X-Reality Pro 4k
  • Android TV
  • Contrast Exceptional
  • Google Cast
  • Elegant si subtire

Televizor LED Smart Android Philips, 139 cm, 55PUS6501/12, 4K Ultra HD

tv led philips

Un pret avantajos care ne aduce din nou, tehnologia 4K HDR. Cumparatorii se bucura de viteza de conectivitate, disponibilitatea de upgrade de soft. Este cel mai bun televizor cu Ambilight, lumina de pe laturi care iti face experienta de vizionare mult mai placuta.

Functii importante:

  • Android TV
  • Google Cast si Google Play
  • Technologie unica Philipls: AMBILIGHT
  • Picture Performance Index

Televizor LED Smart Samsung 40KU60924K Ultra HD

Este cel mai bun televizor? Tot ce e posibil, cu peste 500 de review-uri, Samsung vine cu tehnologia PurColour pentru o mai buna optimizare a culorilor oferindu-ne o gama larga de nuante si culori reale. Detaliile sunt pline de viata, clare si realiste. Are posibilitatea de a optimiza orice calitate mai veche aproape de UHD.

Functii importante:

  • Contrast Enhancer (intensifica realismul)
  • SmartHub (continut intuitiv: canale tv, aplicatii, jocuri etc)
  • Optimizare la UHD
  • PurColour
  • Ultra Clean View
  • Android

Televizor LED Curbat Smart Samsung, 123 cm, 49MU6202, 4K Ultra HD

Un Televizor Curbat, care ne permite in timpul vizionarii unui continut HDR, 4k UHD, sa vedem detalii exceptionale in cele mai luminoase parti ale ecranului. Tehnologii ca PurColour, Auto Depth Enhancer sunt prezente si in versiunea curbata.

tv samsung curved

Functii importante:

  • Contrast Enhancer (intensifica realismul)
  • O singura telecomanda
  • Auto Depth Enhancer
  • SmartHub (continut intuitiv: canale tv, aplicatii, jocuri etc)
  • PurColour
  • Android

Televizor LED Smart LG, 164 cm, 65UH661V, 4K Ultra HD

LG-ul vine cu HDR PRO Ultra HD 4K, un panou TV special creat IPS 4k, care permite vizualizarea culorilor naturale din absolut orice unghi, e rezistent, design ultra slim, sistem Ultra Surround.

Functii importante:

  • HDR PRO ULTRA HD 4K
  • Ecran IPS 4K
  • webOS 3.0
  • Ultra Slim
  • Ultra Surround
  • 4k Upscaller – orice imagine devine 4 k
  • WiDi, Wireless, WirelessSound Sync, DVB-t2/c/s2, ci+
  • Magic Zoom
  • Multi View
  • Magic Remote

Televizor OLED Smart LG, 139 cm, OLED55B7V, 4K Ultra HD

Acesta este viitorul televizoarelor, deci daca va permiteti cumparati-va un TV OLED, se merita. Designul Slim, grosimea ecranului fiind redusa enorm datorita faptului ca tv-urile oled nu au nevoie de lumina de fundal.

Vine cu OLED HDR, cu Dolby Vision, tehnologia Ultra HD Premium HDR ajusteaza luminozitatea pentru a reda detalii de culoare reale si exacte.

Sunet premium, nuante reale de negru (oled black), pixelii se aprind si se sting individual redand un contrast minunant si profund in orice aspect.

Functii importante:

  • HDR OLED
  • Ecran extraordinar de subtire
  • Dolby Vision (evidentiaza detalii de culoare)
  • Certificare Ultra HD Premium: sunet/imagine de ultra calitate
  • OLED BLACK
  • Contrast Infinit
  • Culori Naturale
  • webOS 3.0
  • Magic Zoom, Magic Remote, Magic Mobile Connectinon

Televizor Smart Android 3D LED Sony Bravia, 164 cm, 65ZD9, 4K Ultra HD

tv sony bravia

Cel mai scump televizor din topul nostru este acesta. Cei care l-au achizitionat sunt extrem de fericiti de calitatea extraordinara pe care o ofera cei de la Sony. 4K HDR cu ultracontrast, interval dinamic ridicat 4k, imagini mai reale decat realitatea cu Processor X1 Extreme, nuante profunde de negru si detalii chiar si in lumina puternica.

Functii importante:

  • 4K HDR PROCESSOR X1 EXTREME
  • Android
  • Object based HDR remaster
  • Super Bit MApping
  • Dual database processing
  • Backlight Master Drive
  • X-Reality Pro 4K
  • Stralucirea iluminarii din spate cu X-tended Dynamic Range
  • Aspect Clean vazut din spate
  • 3D
  • MotionFlow

Speram ca te-am ajutat sa iti alegi cel mai bun televizor pentru tine.

Buna tututor! De aceasta data va prezentam 8 pasi dovediti stiintific, care te vor ajuta sa nu mai fi dependend de zahar. Spre final, vom discuta despre miere, agave si indulcitorii artificiali.

zahar

Hai sa incepem cu inceputul. Ce este, de fapt, zaharul?

Zahărul este un aliment obținut din sfecla de zahăr sau din trestia de zahăr. Insa, pentru a ajunge in forma cunoscuta de noi, alba, cristalina trece printr-un proces dur de rafinare.

Prin acelasi proces trece si faina alba. Mentionam acest lucru, fiind important in contextul acestui video. Zaharul si faina au acelasi efecte negative asupra insulinei si creierului, creand usor dependente si afectand grav insulina

Zaharul provoaca dependenta deoarece elibereaza in creier o cantitate de dopamina (hormonul placerii) la fel de mare ca alte substante adictive, precum cocaina. Dopamina este neurotransmitatorul principal care ajută la controlarea centrilor de recompensă şi plăcere ai creierului.

Multe studii arata, ca de fapt, zaharul si dulciurile pot fi chiar mai satisfacatoare si atractive decat drogurile.

Daca analizam chimic creierul celor dependenti de droguri si a celor dependenti de zahar, rezultatele vor fi identice.

Acum, ca am inteles ce este si ce face zaharul, iata 8 pasi pentru a te ajuta sa scapi de adictia de zahar.

Pasul 1: Acceptare

dependenta zahar

Accepta si realizeaza ce se intampla cu creierul si corpul tau atunci cand consumi zahar si produse din faina. Trebuie sa intelegi ca o dieta sanatoasa nu contine zahar.

De obicei, oamenii cand vor sa se lase de zahar, inceteaza sa mai consume alimentele evidente precum: sucurile si dulciurile. Deseori, le substituie cu paine si paste. Asa cum am amintit anterior, painea si pastele cauzeaza aceleasi probele ca si zaharul.

Pasul 2: Intelege nivelele de adictie

Nu toti cei care beau alcool devin alcoolici. Nu toti cei care mananca desert devin dependenti de zahar. Suntem entitati individuale cu diferite chimii ale creierului, si este important sa ne cunoastem pe noi si sa ne intelegem propriile limite. E simplu, daca nici nu-ti poti imagina viata fara sa mananci zahar.

Daca te vezi nefericit si deprimat fara dulciuri, inghetata, sucuri, prajituri – gandeste-te ca exact asa se simte un dependent fara substantele de care abuzeaza. Mai mult ca sigur, daca gandesti asa, esti dependent de zahar.

Pasul 3: Detoxifiere

O perioada de timp trebuie sa o petreci complet departe de zahar pentru ca dopamina sa rupa adictia. Acest lucru va veni cu o perioada temporara de dureri de cap,  schimbari hormonale – si pur si simplu te vei simti RAU.

Detoxifierea ar trebui sa tine intre 3 si 21 de zile. Nu uita, dupa detoxifiere te asteapta sanatatea 🙂

Pasul 4: Devino un Cititor Ninja al Etichetelor

Zaharul este peste tot si de cele mai multe ori se ascunde in locuri unde nu te astepti: in iaurturi, sosuri, batoane proteice, conserve. Fii atent la cate grame de zahar are un aliment. ATENTIE, de obicei eticheta ne arata gramajul de zahar pe suta de grame, sau chiar pe 20 de grame. Hai sa dam un exemplu concret.

Aceasta sticla de Coca Cola, la 500 ml. Cautam Glucide, din care ne intereseaza zaharurile. In acest caz, aceasta bautura are 10,6 grame de zahar pe 100 ML. Daca o bem pe toata, adica 500 ml – vom bea 53 de grame de zahar.

In decurs de 5 minute, putem bea de 2-3 ori mai mult decat doza maxima de zahar recomandata pe zi.

Pasul 5: Balanseaza-ti nivelul zaharului din sange prin a manca mese echilibrate

Pentru a avea un nivel de zahar normal in sange, mananca proteine, fibre si grasimi bune. Omlete cu legume, avocado, pui, peste gras, lactate, linte, quinoa, seminte, nuci. Si-ntro cantitate limitata orez brun, paine complet integrala. Fereste-te de iaurturile cu fructe, care contin mult zahar. Fiecare masa ar trebui sa contina o combinatie de proteine, fibre si grasimi bune.

Pasul 6: Vindecarea florei intestinale

Pentru a-ti vindeca si curata intestinele de bacterii rele, evita zaharul, alimentele procesate si asigura-te ca introduci in dieta ta probiotice gasite in: kefir,varza murata, castraveti murati, otet de mere, iaurt.

Pasul 7: Mierea = Zahar

Zaharul e rau. Mierea contine zahar, si nu putin. Dintr-o suta de grame de miere, 82 grame reprezinta zahar. Degeaba renunti la zahar in forma lui alba si granulata, daca il inlocuiesti cu acelasi lucru, dar sub alta forma. La fel ca si zaharul, Are acelasi efect asupra organismului, doar ca vine si cu niste vitamine pe care le poti lua din alte parti, fara adaos de zahar. Aici intra si siropul de agave, artar, zahar brun, de cocos, melasa si asa mai departe.

Pasul 8: Evita sucurile de fructe

Sucul de fructe, din pacate, din lipsa de informatie, inca mai este perceput ca si sanatos. Ei bine, sucurile de fructe sunt pline de zahar. Sucurile de fructe contin la fel de mult zahar, iar cateodata si mai mult, ca si sucurile normale.

Chiar daca, mai contin si cateva vitamine, minerale si antioxidanti, acestea nu au fibre si sunt imbibate cu zahar.

Nu e bine sa ne bem caloriile, cantitati enorme de zahar pot fi bauta in cateva secunde, fapt ce ne da peste cap organismul – fructoza, cunoscuta si sub numele de zaharul fructului, este absorbita si trimisa catre ficat mult mai repede, si pentru ca totul se intampla atat de repede, transorma tot zaharul in grasime. De multe ori, are un impact mai daunator decat zaharul alb.

Cel mai bine e sa ne mancam fructele intregi in forma lor naturala, pentru ca fructoza lor venind impreuna cu tot fibrele care se afla in fructe, nu va avea un impact daunator asupra corpului.

Incercati sa mancati in cantitati foarte reduse fructele cu un nivel inalt de fructoza, precum: bananele, struguri, ananas, pere. Evitati in mod strict fructele uscate.

Efectele indulcitorilor artificiali inca sunt studiate, unii spun ca fac mai rau decat zaharul si ne fac sa mancam mai mult decat trebuie, iar alte studii arata ca, din contra, ne tin satui si nu fac rau.

E de recomandat, sa nu inlocuim zaharul cu indulcitorii artificiali. Dar daca totusi, cateodata vrei sa ti indulcesti mancarea, alege un indulcitor natural precum stevia.

Odata ce vei reusi sa-ti scoti zaharul alb, alimentele procesate si produse fainoase albe si vei manca in cantitati limitate fructele bogate in zahar, este garantat ca iti vei recapata sanatatea, energia si vei slabi sanatos, fara a mai adauga inapoi kilogramele pierdute.

E important de stiut ca acesta este un stil de viata, nu o dieta pe timp limitat.

Dieta sanatoasa

Daca iti vei relua obiceiurile nesanatoase, te vei ingrasa la loc si iti vei strica sanatatea.

Cele mai bune benzi de alergat sunt cele alese bine.

Deci fii atent la specificatiile de mai jos pentru a cumpara o banda perfecta pentru tine!

1. Cum alegi cea mai buna banda de alergat?

Exista mai multi factori importanti in alegerea unei benzi de alergat personale.

Trebuie sa ne gandim la spatiul de care dispunem, daca vrem sa alergam sau doar sa mergem pe ea, la inaltimea noastra, la greutatea noastra, la zgomotul care o sa il facem (poate avem vecini care nu suporta deloc zgomotul), daca vrem o banda electrica sau una magnetica.

Daca nu dispunem de un spatiu foarte mare, trebuie sa ne ghidam dupa o banda de alergat pliabila. O banda pliabila dupa ce o folosim, o putem strange in cateva secunde si o sa ocupe mult mai putin loc. O banda care nu este pliabila, va ocupa mult mai mult spatiu si va fi mai greu de mutat prin casa.

banda de alergat

Benzile de alergat vin in toate dimensiunile si cu suprafete diferite de alergat. Daca vrem sa alergam ne trebuie o suprafata de alergat mai mare decat daca doar mergem. Altfel riscam sa cadem de pe banda si sa ne ranim grav. Se recomanda o suprafata de alergat de cel putin 45cm latime si cel putin 125cm lungime.

Daca sunteti foarte inalt/inalta trebuie neaparat sa optati pentru suprafete mai mari de alergat, cel putin 130 cm lungime. Benzile au un maxim de greutate, aveti grija sa alegeti o banda care sa va sustina greutatea.

Unele benzi au maximum de greutate chiar și 80 kg. Alegeti cu atentie!

Benzile mai ieftine in general fac foarte mult zgomot, chiar ca am achizitiona si un covor pentru banda anti-alunecare si anti-zgomot. Daca stati la casa nu va conta, dar daca locuiti intr-un bloc, optati pentru o banda silentioasa.

Sistemul de amortizare vă va proteja de impactul dur cu suprafata, optati pentru o banda de alergat cu un sistem de amorizare profesionist. O sa va multumeasca picioarele dumneavoastra pe viitor.

Benzile magnetice sunt benzi de alergat, care nu sunt electrice si va trebui tu singur sa impingi suprafata de alergare, sunt mai greu de folosit si consumi mai multa energie si va trebui sa fiti mai concentrati pe ce faceti in timpul folosirii.

banda de alergare

Benzile electrice sunt benzi electrice care au programe de viteza si inclinare si o sa va puteti regla singuri viteza si nivelul de inclinare dorit.

Alte specificatii: exista benzi cu suport pentru tableta/telefon, cu difuzoare pentru a fi conectate la telefon/tableta.

Puterea motorului este foarte importanta! Un motor slab nu va putea face fata la viteze mari si risca sa se strice mai repede.

Alegeti un motor care este peste 2CP si o sa puteti alerga mult mai bine.â


[TOP 3] Cele mai bune benzi de alergat in 2018

ACTUELL FITNESS DT1430F 

Pliabila, cu motor silentios si puternic, vine cu un display performat LCD. O alergere excelenta cu 25 de programe de antrenament, boxe integrate si posibilitatea de a-ti controla pulsul. Suprafata utila: 130 х 42.5 cm


FitTRONIC G4000

Banda de alergat FitTronic G4000 are un motor de 2.5 Cp, suporta o greutate de 120 kg, are 16 viteze de alergare, inclinatie de 0-16%, dispune de 14 puncte de amortizare, pliabila cu cilindru, 48 de programe prestabilite, intrare mp3 cu difuzoare, masurarea pulsului wireless si centura polara piept. Dimensiune suprafata de alergare: 46 x 126 cm.


ELECTRICA NOVA 3.0 TECHFIT

Banda de alergat Electrica NOVA 3.0 TechFit este o banda exceptionala care isi merita toti banii. Are un motor puternic de 3.0 CP, viteza de 0.8-20 km/h, inclinare motorizata de 15%, este pliabila pentru a ocupa mai putin loc.

exercitii cardio alergare

Are un design moderndifuzoare incorporate, conectare MP3, suport pentru tableta/telefon, pentru apa. Suporta 130 kg, are o suprafata generoasa de alergare – 51 x 140 cm, un sistem profesionsit de atenuare socuri care ofera o protectie intensa articulatilor tale. Dimensiunile benzii sunt de 179 x 82 x 127 cm


6. Ce adidasi recomandam pentru alergat?

Femei: 

NIKE LUNARSTELOS FEMEI

Sunt foarte rezistenti si cu 50% mai usori decat cei traditionali.



NIKE FREE RN

Adidasi din plasa, au o talpa foarte flexibila si usoara, sunt perfect pentru orice tip de talpa.


ASICS GT 1000 5

Ofera un sprijin profesionist, sistem de atenuare al socului.


Barbati:
ADIDAS ENRGY BOOST

Din material ultra usor, se muleaza perfect pe picior, dispun de tehnologie Techfit.


NIKE AIR RELENTLESS 6  

Dispun de o tehnologie avansate ca si sistem antisoc.

1. Este alergatul bun pentru tine?

Probabil ai auzit si citit peste tot, ca daca vrei sa dai kilogramele jos, ar fi bine sa te apuci de alergat, daca vrei sa te pastrezi suplu ar fi bine sa te apuci de alergat, daca vrei sa nu te ingrasi ar fi bine sa te apuci de alergat.

Dar care este adevarul, ce spun specialistii in 2017 despre alergat?

Sa le luam pe rand – “Daca vrei sa dai kilogramele jos ar fi bine sa te apuci de alergat.” Studiile arata ca alergatul are un impact asupra slabirii, insa trebuie sa fie acompaniat de un regim alimentar sanatos. Corpul nostru va deveni mai puternic si sanatos de fiecare data cand alegem sa alergam. Corpul va invata sa consume calorii mai eficent, ceea ce ne va face sa  devenim rezistenti la efort si sa avem din ce in ce mai multa energie.

Nu uita totusi ca alergatul fara un regim sanatos nu va face diferenta. Pentru a pune mai usor in perspectiva: un corn cu ciocolata normal are in jur de 450 calorii, pentru a “consuma” prin alergat aceste calorii ar trebui sa alergam cam 1-2 ore, depinde de viteza cu care alergam.

Putini oameni pot alerga atat de mult si mult mai putini pot face asta zilnic. Si apoi, odata ce corpul se obisnuieste cu efortul, corpul va deveni mai bun la rezistenta si va folosi mai putine calorii pentru aceeasi distanta parcursa, deci trebuie ori sa marim viteza ori distanta pentru a “arde” caloriile dintr-un singur corn.


Daca vrei sa te pastrezi suplu, ar fi bine sa te apuci de alergat”. 

Din nou, specialistii ne spun ca nu putem lupta impotriva unei diete proaste prin alergat. Daca vrei sa te pastrezi suplu, ar fi bine sa ai si un stil de viata sanatos alimentar.

Sa eviti zaharul, produsele din faina alba, orez alb, fructele bogate in fructoza (banane, struguri, ananas, etc), sa nu inlocuiesti zaharul cu mierea, zaharul brun, sirop de agave, zahar de cocos s.a.m.d pentru ca o sa te ingrasi.

Daca vrei sa nu te ingrasi ar fi bine sa te apuci de alergat.”

Studiile ne spun ca ne ingrasam din cauza dietei proaste in principal, cel mai bine ar fi sa tii un stil alimentar sanatos si sa faci miscare cel putin jumatate de ora pe zi.

La ce ne ajuta alergatul?

La foarte multe. Studiile spun ca 30 de min de alergat pe zi ne adauga in jur de 7 ani la viata. La fel, tot studiile ne arata ca alergatul ne va micsora cu mult sansele de a dezvolta bolile cardiovascularepulmonarediabetartritra, osteoporoza si multe altele.

alergare

Alergatul ne va face o inima de fier si niste plamani puternici. Organismul va deveni rezistent la efort si ne va fi din ce in ce mai usor sa ne facem treburile prin casa, sa urcam scarile, sa mergem mult, sa ne bucuram de viata prin activitati sportive cu prietenii si familia.


2. Alergam pe banda sau afara?

Daca esti supraponderal sau ai deja dureri de picioare, impactul in timpul alergatului direct cu pamantul nu este recomandat. In acest caz ar trebui sa te gandesti sa iti achizitionezi o banda de alergat in loc sa alergi afara.

Alergatul afara ne activeaza mai mult muschii fesieri pentru ca impingem pamantul cu piciorul cand avansam, banda de alergat mergand singura ne activeaza mai putin muschii fesieri. Dar daca imbinam alergatul cu niste exercitii de fesieri, o sa avem cele mai bune rezultate.

exercitii alergare

Alergatul afara necesita un echipament mai profesionist decat alergatul in casa, o sa ai nevoie de adidasi profesionisti pentru a nu te rani si echipament in care sa circule aerul cat mai bine, ceea ce te va costa o mica avere. Plus ca depinzi de vremea de afara tot timpul. Nu poti alerga pe friguri inumane, ploi sau temperaturile ridicate.

Sa iti cumperi o banda de alergat sau sa te inscrii la o sala? 

Financiar, iesim mai ieftin daca ne achizitionam propria banda de alergat. Un abonament la sala este undeva intre 100 lei si 200 lei/luna. Plus apa cumparata acolo, plus benzina/taxi/biletul de autobuz, toate se adauga la pretul initial. Plus ca o sa vrem sa investim mai multi bani si in echipament din timp ce o sa fim inconjurati de atati oameni.

O banda de alergat odata achizitionata, nu mai platesti altceva la ea (mici investiri pana in 20 lei in uleiuri pentru ea o data la cateva luni). O banda personala o poti vinde in caz ca nu mai vrei sa o folosesti si iti castigi macar jumatate din investitie inapoi.

O banda personala o poate folosi intreaga familie, deci daca sunteti 4 oameni, ar fi 4 abonamente la sala iar in acest caz nimeni nu va plati nimic pe plus.


3. Cum alergam pentru a nu ne rani?

Pentru a nu ne rani trebuie sa ne obisnuim cu efortul incet-incet. Este recomandat sa avansam treptat in viteza, sa nu ne grabim pentru ca imediat ne putem rani. Este recomandat sa ne alegem o pereche de adidasi perfecta pentru piciorul nostru (pronatiesubpronatiesupinatie, picior plat/platfus, etc).

cardio

Ar fi bine sa investiti intr-o pereche de adidasi speciali pentru alergat. O sa te ajute sa nu te ranesti, sa calci bine pe banda/pamant, sa nu iti fuga piciorul, o sa aiba in general un gel in talpa pentru protectie impotriva impactului puternic cu pamantul, ceea ce te va feri de dureri de glezna, genunchi, solduri. Adidasii de alergat te vor ajuta chiar sa alergi distante mai lungi.

Invata cand alergi sa aterizezi pe varfuri/mijlocul taplii si nu pe calcai. Aterizarea directa pe calcai iti va provoca dureri si te va incetinii.

Pentru a-ti dezvolta un echilibru mai bun, poti inainte de a alerga sa faci sarituri usoare in fata doar intr-un picior. Repeta asta de 5-10 ori si apoi schimba piciorul.