Ajutor și întrebări frecvente

Echipa noastră este întotdeauna fericită să te ajute.

Întrebări frecvente despre comenzi și transport​

Comenzi și Transport​

Procesăm comenzile de Luni până Vineri de la ora 07:00 la 15:00.

Comenzile plasate înainte de ora 15:00 ajung la destinație în următoarea zi sau cel mult 48h, în cazul în care nu apar alte obstacole sau neplăceri. 

Toate problemele care tin de noi sau onorarea comenzii vor fi comunicate in cel mai scurt timp clientului daca apar. 

În momentul în care plasezi comanda, poți să alegi orice adresă de livrare.

Dacă dorești ca adresa de livrare să fie schimbată după ce comanda a fost plasată, te rugăm să ne contactezi.

Telefon: 0752 666 555
Email: [email protected] 

Pentru fiecare comandă pe care o expediem iți trimitem un email la adresa furnizată în momentul plasării comenzii cu Nr. AWB și numele curierului care o vă livra. 

Urmărește instrucțiunile din email pentru a putea să urmărești comanda în timp real. 

Nu ai primit emailul pentru urmărirea comenzii? 

Trimite-ne un email la [email protected] cu numărul comenzii și numele tău pentru a afla statusul și locația comenzii tale.

Noi colaborăm cu MobilPay, iar toate plățile sunt securizate.

Atât noi, www.COHO.ro cât și MobilPay nu stocăm datele dumneavoastră. 

NU, nu avem taxe ascunse, doar taxă de transport pentru comenzile mai mici de 220 RON 

Da, livrăm în toată România prin curier rapid. 

Da, produsele vor fi plasate toate într-un singur colet.

În cazul în care este imposibil toate produsele încapă într-un singur colet, o primești mai multe colete împreunate în aceeași livrare. 

Ne asigurăm nu exista nici o șansă acestea se desperecheze sau piardă iar curierul știi mereu câte colete sunt pentru livrarea respectivă și dacă ea este completă

Dacă ai nevoie să schimbi sau să returnezi anumite produse

Retururi și Schimbări

Produsele nu pot fi returnate dacă nu îndeplinesc condițiile de mai jos:

  • să fie în aceeași stare în care au fost livrate
  • să fie împachetate în ambalajul orginal

Contactează-ne prin email la [email protected] sau telefonic la 0752 666 555 cu numărul comenzii și numele tău, iar noi vom verifica și remedia situația.

Te rugam semnalezi orice problemă cu coletul tău în maxim 48h de la recepționarea acestuia. 

În cazul în care coletul este deteroriat, iar produsele sunt afectate, trimite-ne un email la [email protected] sau sună-ne la 0752 666 555 pentru remedierea situației.

Te rugam semnalezi orice problemă cu coletul tău în maxim 48h de la recepționarea acestuia. 

Adresa pentru retur este aceeași adresă a expeditorului, existentă pe colet.

Trimite-ne un email pe [email protected] sau sună-ne la 0752 666 555 pentru mai multe detalii și asistență.

Da, contactează-ne înainte de ora 14:00, în ziua în care ai plasat comanda pentru a actualiza sau schimba comanda. 

Telefon: 0752 666 555
Email: [email protected] 

Da, intră pe pagina produsului și introdu adresa de email pentru a fi notificat sau contacteaza-ne prin email sau telefon iar noi te vom anunta cand produsul este din nou in stoc. 

Ultima actualizare: 24.03.2021

Iți stăm la dispoziție!

Echipa noastră este întotdeauna fericită să te ajute.

Program: Luni - Vineri    10:00 - 17:00

Transport Gratuit
Transport gratuit
Transport gratuit la toate comenzile cu valoare peste 220 lei. Livrare in 24-48 ore
Asistenta si suport
Asistenta si suport
Iti stam la dispozitie rapid telefonic prin email sau Whatsapp
Modalitati de plata
Platesti cum vrei
Poti alege sa platesti la primirea coletului sau online cu cardul.
Garantii Client
Garantia calitatii
Nemultumit de produse? Iti restituim banii integral. Fara discutii!