Coșul tău

Politica de retur

Cumpărătorul are dreptul  se retragă din Contract, respectiv  returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunurilor.

În cazul în care Cumpărătorul decide  se retragă din Contract, acesta va completă formularul de retur ce poate fi descarcat aici, și îl va transmite vânzătorului pe adresa [email protected] (Formularul de retur este obligatoriu)

În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie  returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea bunului cu altul de aceeași valoare, care va fi livrat la proxima comandă de bunuri/produse, caz în care nu este necesară returnarea produsului, sau poate solicită rambursarea valorii bunului.

În cazul în care Comandă este achitatăVânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru Comenzile achitate cu OP / Ramburs / Card bancar – prin virament bancar;

Vânzătorul va putea amână rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute.

Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumpărător, iar bunurile vor fi ambalate astfel încât  nu existe riscul deteriorării și împrăștierii accidentale la transport.

Cumpărătorul poate solicită înlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decât cel comandat), care au fost expediate greșit dintr-o eroare a Vânzătorului, caz în care costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.

Nu se asigură dreptul de retur pentru bunuri care au fost desigilate, al căror ambalaj a fost deteriorat de către cumpărător, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă cum sunt produsele cosmetice sau cele pentru ingrijire personală.

Asistenta si suport
Asistenta si suport
Iti stam la dispozitie rapid telefonic prin email sau Whatsapp
Modalitati de plata
Platesti cum vrei
Poti alege sa platesti la primirea coletului sau online cu cardul.
Garantii Client
Garantia calitatii
Nemultumit de produse? Iti restituim banii integral. Fara discutii!